⏰ Vânzarea Ut se încheie 11.05. ⏰ 50% REDUCERE + Transport gratuit

Ce ar trebui să fac dacă am primit un produs defect sau incorect?

Dacă credeți că ați primit un produs defect, deteriorat sau incorect, vă rugăm să trimiteți o fotografie sau un videoclip a articolului și o scurtă explicație a defectului la [email protected] . De asemenea, avem nevoie de fotografia numărului de urmărire de pe pachetul în sine, astfel încât să putem analiza imediat.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jessica
Jessica B.
Eroul fericirii clienților
Aveți Întrebări?
Asistența noastră premiată pentru clienți premiat este aici pentru dvs
Trimiteți-ne un e-mail: [email protected]

Declinarea Responsabilității Medicale


Condițiile medicale ale indivizilor variază, iar utilizarea produselor noastre nu este garantată a fi 100% eficientă pentru toată lumea.

Dacă vă confruntați cu o boală clinică sau durere cronică, vă rugăm să vă adresați medicului dumneavoastră pentru sfaturi medicale cu privire la starea dumneavoastră de sănătate.

Orice produs cu o reducere de 20%.
Reducerea dumneavoastră expiră în:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0