Vă rugăm să consultați Politica de livrare pentru detalii.
Arhive: FAQs
Cum se face plata?
Alegeți articolele pe care doriți să le cumpărați și adăugați-le în coșul de cumpărături. Verificați conținutul coșului de cumpărături înainte de a trece la pasul următor. Completați câmpurile obligatorii cu informațiile care ne vor permite să vă livrăm comanda. Alegeți metoda de plată, introduceți detaliile de plată și confirmați achiziția. Veți primi un e-mail automat […]
De ce a fost refuzată plata mea?
Plățile pot fi refuzate din diverse motive. Dacă aveți impresia că cardul dvs. a fost refuzat din greșeală, vă rugăm să plasați o altă comandă pe site-ul nostru și să vă asigurați că adresa este corectă.
Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm plata prin PayPal și prin toate cardurile de credit majore, inclusiv Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit și Visa Electron (UK). Vă rugăm să fiți atenți la eventualele taxe pentru tranzacțiile transfrontaliere.
Ce ar trebui să fac dacă am primit un produs defect sau incorect?
Dacă credeți că ați primit un produs defect, deteriorat sau incorect, vă rugăm să trimiteți o fotografie sau un videoclip a articolului și o scurtă explicație a defectului la [email protected] . De asemenea, avem nevoie de fotografia numărului de urmărire de pe pachetul în sine, astfel încât să putem analiza imediat.
Ce se întâmplă dacă comanda mea a fost furată?
Dacă aveți motive să bănuiți că pachetul dvs. a fost furat (de exemplu, dacă starea comenzii este „Livrată”, dar nu ați primit-o niciodată), trebuie să așteptați 5 zile. În acest timp, starea se poate schimba sau un pachet livrat greșit poate fi returnat expeditorului. Dacă acest lucru nu se întâmplă, trebuie să depuneți un raport […]
De ce nu am primit un e-mail de confirmare?
Asigurați-vă că verificați folderul Spam, Junk sau Promotions în cazul în care e-mailul a fost livrat acolo în loc de căsuța dvs. de e-mail. Pentru a ne asigura că e-mailurile noastre de confirmare ajung la dvs., puteți adăuga adresa [email protected] la lista de expeditori siguri pentru a vă asigura că confirmarea nu primește trimis la […]
Ce se întâmplă dacă comanda mea este returnată expeditorului?
În cazul în care comanda dvs. este returnată expeditorului, vă vom contacta prin e-mail la aceeași adresă de e-mail furnizată în timpul plății. Dacă descoperiți că linkul dvs. de urmărire afirmă că comanda dvs. este returnată expeditorului, mai devreme vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected] și lăsați știm astfel încât să putem […]
Cât durează procesarea comenzii?
Toate comenzile sunt procesate în 2-3 zile lucrătoare
Cum îmi pot modifica sau anula comanda?
Procesăm comenzile noastre foarte rapid și, din păcate, nu putem face modificări după ce o comandă a fost plasată mai mult de 24 de ore. Dacă observați greșeala imediat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected] pentru a vedea dacă se poate face o modificare.